Είναι νωπά 94 τεμάχια στα 100 γραμμάρια, όλα ανοικτά, άσπρα με εξαίρεση 5 τεμάχια στα 100g με ελαφρώς χρωματισμένα κελύφη, 3 ψίχες χωρίς κέλυφος, με φρέσκια εμφάνιση και γεύση. Κατά 99% είναι εσοδείας 2009, αν και δεν το λέει πουθενά πάνω στην συσκευασία. Εκτός και αν υποτίθεται ότι ο καταναλωτής μπορεί να αποκωδικοποιήσει τον κωδικό που είναι τυπωμένος στη συκευασία κάτω από την ημερομηνία λήξης, με τα 8 διαφορετικά νούμερα που χωρίζονται με "/".
Σε ποιόν απευθύνονται άραγε όλοι αυτοί οι κωδικοί αν όχι στους καταναλωτές; Πάλι οι υπηρεσίες σχεδίασαν κάτι μόνο για τις υπηρεσίες; Γιατί δεν φαίνεται πουθενά η κατηγορία ποιότητας, έστω και με το αμερικάνικο σύστημα τυποποίησης, εφόσον εμείς (Ελλάδα, ΕΕ, ....) δεν αξιωθήκαμε ακόμα να φτιάξουμε δικό μας;
Η τιμή είναι αξιοπρεπής. Πωλείται προς 2,80 € τα 240γραμμάρια, δηλαδή 11,67 €/κιλό. 100% πάνω από την τιμή αγοράς του ακατέργαστου (βλ. εδώ). Δικαίως ακριβότερα από τα 9,95 €/kg που είχαμε δει το άλλο ελληνικό στα νωπά προϊόντα (βλ. εδώ) και σίγουρα δικαίως φθηνότερο από τα ελληνικά alfanut με 14€/kg που είχαμε δει στο Carrefour (βλ. εδώ) και από το ωμό ελληνικό από το Μαρκόπουλο που είχε 15,50 €/kg πάλι στα ΑΒ αν και αυτό ίσως να είναι λίγο τσιμπημένο (βλ. εδώ).
Πάλι όμως μου δημιουργήθηκε μια απορία. Γιατί τα ωμά ελληνικά στο Carrefour και στο ΑΒ βρίσκονταν στα νωπά προϊόντα ενώ στο ΑΒ αυτά τα ωμά του Μαρκόπουλου και τα αμερικάνικα που είδαμε σήμερα, βρίσκονταν στα ράφια των ξηρών καρπών; Ωμά δεν είναι και αυτά; Παίζει ρόλο η συσκευασία, ανοιχτή ή κλειστή; Μα αφού τα alfanuts στο Carrefour σε κλειστή συσκευασία είναι, τοποθετούνται στα νωπά προϊόντα όμως. Είναι θέμα promotion; Θέμα οργάνωσης τμήματος - προμηθευτή και αρμοδιοτήτων;
Άντε βρες άκρη!!! Μύλος τελικά και εκεί έξω!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου